DünyaGenelKıbrısManşet

Keir Starmer görevi bıraktığını duyurdu

İngiltere Başbakanı Keir Starmer görevinden istifa etti. Bu sabah 10 Downing Street açıklama yapan Starmer, İşçi Partisi liderliğinden ve Başbakanlık görevinden ayrıldığını açıkladı.

İngiltere Başbakanı Keir Starmer görevinden istifa etti. Bu sabah 10 Downing Street açıklama yapan Starmer, İşçi Partisi liderliğinden ve Başbakanlık görevinden ayrıldığını açıkladı.

Starmer’ın yerine İngiltere’nin Makerfield bölgesinde yapılan ara seçimleri kazanarak milletvekili olan Andy Burnham’ın geçmesi bekleniyor.

Starmer’a yakın bazı bakanlar, görevden ayrılmasını istememelerine rağmen, değişimin kaçınılmaz olduğuna inandıklarını kendisine iletmişti.

Diğer Haberler

Başa dön tuşu